tisdag 20 mars 2012

Det där med Iphone

Jag har kämpat emot länge, men nu har jag trillat dit; Iphone träsket. Det är appar hit och synkroniseringar dit. Jag pratade med min kusin igår och han hördes jättedåligt. Varpå jag säger;"Vad var det jag sa! Iphone är skitdåliga, man hör aldrig vad folk säger!" Han föreslog att jag skulle prova ta bort skyddsplasten som ,förutom skärmen, faktiskt även täcker högtalaren.
Jag erkänner; Jag är en Neandertalare som blivit inzippad i 2000-talet. En ointelligent apa skulle kunna sköta en Iphone. Jag därmot har nog bättre utbyte av en Doro.













Min hjärna verkar inte helt kompatibel med Apple. Mina fingrar är det definitivt inte. Som ett bevis på det ska ni få ta del av min sms konversation med hovslagaren;




Att göra onsdagen den 21/3-2012;

1. Köpa en telefon för fullvuxna fingrar.
2. Leta ny hovslagare.
3. Försöka överleva en dag till i min egen kropp.

1 kommentar:

  1. Lägg till "ta bort autocorrect" som punkt 1 b så slipper du köpa ny telefon.
    Ps du kommer att ä-l-s-k-a den..;)

    SvaraRadera