lördag 10 december 2011

Sanningen är brutal.

Jag tränar ju sjukt mycket, minst ett styrkepass om dagen och ett par kilometer hård löpning. Ofta toppar jag det med ett danspass. Jag blir aldrig svettig. Jag har en perfekt, platt mage och en rumpa som är nästintill omänskligt vacker. När jag hör folk prata om celluliter förstår jag inte vad dom menar. Gropar på låren liksom? Vad är det? Låter obehagligt. Jag förstår heller inte folk som inte har sex minst ett dussin gånger om dagen, även fast dom varit tillsammans i ett par år. Jag vill alltid ligga, jag har aldrig huvudvärk. Jag tycker att Anna Anka hade helt rätt i att man alltid bör suga av sin man på morgonen. Jag förstår inte problemet? Jag går nästan jämnt i högklackat, även hemma. Faktum är att jag är så duktig att gå i högklackat att jag skulle kunna använda det även när jag tränar aerobics och ändå vara grymmast i salen. Jag äter aldrig någonting med kolhydrater, jag använder inte ens läppglans som innehåller kolhydrater. Jag äter bara ekologiska, kravmärkta livsmedel. Jag är naturligt vacker och ser alltid perfekt ut. Jag vaknar med rosiga kinder och ett perfekt leende. Jag har en naturlig kroppslukt av rosor, kaprifol och sommarregn. Jag har aldrig skrikit, gråtit, blivit upprörd, varit bitter eller sur. Ja, sanningen är att jag inte ens bajsar, men om jag gjorde det skulle det vara genomskinligt och dofta smörstekta äpplen i kanel.
Nu ska jag ta på mig mina vardagsmyskläder och skriva fullpott på några intelligenstest.
Mina vardagsmyskläder;








Ja, ni ser. Där hade det kunna varit punkt. Slut. Så är det. På internet finns inga sanningar, bara ord och bilder på en skärm. Bara för att det är lördag och ni ska kunna gå ut på krogen och slippa känna er fula, trista, dåliga och osexiga på grund av min fantastiska person, så gör jag ingen punkt där utan fortsätter;

Jag tränar sjukt mycket mindre än jag borde, i förhållande till vad jag äter och vad jag väger. Jag älskar bacon. Jag hatar bulgur. Jag kan bara gå i högklackat när jag har kryckor att stödja mig på. När jag vaknar på morgnarna ser jag ut som ett penntroll, fast inte lika gullig och utan penna i rumpan. Jag köper inte ekologiska, kravmärkta saker eftersom dom är dyrare än dom vanliga och jag är fattig. Jag brukar gråta, jag gillar att vara lite bitter. Det första jag tänker på när jag vaknar är inte att jag vill ha oralsex med han som ligger bredvid, utan jag vill borsta tänderna och dricka kaffe. Min mage är inte platt, men den är ofta mätt. Mitt hår luktar ofta stall och jag brukar bajsa, ibland flera gånger om dagen.
Nu ska jag ta på mig mina vardagsmyskläder gå ut och mocka skit till mina hästar.

Mina vardagsmyskläder;








3 kommentarer:

  1. Åhh..läckert! Rosa overall! Finns den med refleser? :D

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Nej, det tror jag inte det är en skoteroverall. Jag har haft den i ett par år...men nu börjar jag fundera på om man inte är helt rätt, med tanke på onepiecemodet så måste ju detta vara en succe=)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha ha hahaaaaa............ aaaaahhh jag döööör!! :-D

    SvaraRadera