söndag 11 december 2011

Apropå män och förkylningar, porriga sjuksköterskor och allsmäktig alvedon





Taget från min Facebook. Ni vet där allt är mysigt, alla är kära, alla benämns "bästaste" och alla motionerar sjukt mycket.





Anonym(han, en kille med smärta...)
Detta kommer bli en jobbig natt! =(







 

    • JAG; ja, du är ju kille....=)
      about an hour ago · 
    • HAN: Haha! Du kan väl komma och ta hand om mitt lår! =)
      about an hour ago ·

    • JAG; Ortopeden lagar. Kirurgen amputerar. Jag jobbar på kirurgen. Jag är på väg. Glöm inte att det var du som bad om det.
      about an hour ago · 
    • HAN; Haha! Hembesök trevligt!
      about an hour ago · 

    • JAG; Jag börjar alltid med "Hej, det är jag som är syster XXX" Sen tar jag rektaltemp. Utan vaselin. Landstinget har sparkrav. Ses snart. Jag längtar.
      about an hour ago · 
    • NÅN ANNAN; Fan sjuksköterskan; hade man kunnat gilla din andra kommentar hade jag gjort det.. HAHAHAHA..
      about an hour ago · 
    • HAN; Sjuksköterskan! längtar jag med!
      Ni andra är bara avundsjuka! =P

      about an hour ago · 

    • JAG; ‎...sen böjer jag mig fram och frågar om det är svullet längre upp. Svarar du ja eller nej?
      about an hour ago · 
    • NÅN ANNAN; Nja, möjligt skulle jag vilja hamna i hennes vård för en stund, men när hon pratar amputera så står jag nog över.. ;o)
      about an hour ago ·
    • HAN; Ja eller nej? Det beror på! =)
      about an hour ago · 
    • JAG; Mycket enkelt. Ja eller nej?
      about an hour ago · 
    • HAN; nej eller ja kanske.
      about an hour ago · 
    • NÅN ANNAN NR 3: tror det jag!
      about an hour ago · 

    • JAG; Ok, då säger jag? Är det ok om jag tittar efter själv?
      about an hour ago · 
    • HAN; Självklart skulle jag säga nej! =P
      about an hour ago · 
    • HAN; Undra om man ska låsa upp dörren?
      about an hour ago · 


    • JAG; Eftersom vi sjuksköterskor är envetna och totalt ogenerade så kommer jag att titta efter ändå. Jag tycker mig se en svullnad som stiger uppåt. I "Nightshift nurses" hade det inneburit en avsugning. På landstinget innebär det ett dränage i skrotum . Vi lämnar inget åt slumpen. Verkligheten är grym. Så hur var det nu? Kanske du helt enkelt ska ta en alvedon?
      about an hour ago · 
    • NÅGON ANNAN NR 4; HAHAHA! Det är bara och låsa om du vill se soluppgången som en man igen..
      about an hour ago · 
    • NÅGON ANNAN NR 5; Du måste vara tydlig. Han förstår inte frågan..
      about an hour ago · 

    • JAG; Han förstår visst frågan. Han bara väger för och emot. En sjuksköterska innanför kalsongerna-ett drän i skrotum, en sjuksköterska innanför kalsongerna-ett drän i skrotum? Svårt val.
      about an hour ago · 
    • HAN: Jag förstår till 100% blir Alvedon och kika på Disturbia =)
      about an hour ago · 
    • JAG; Bra val. Jag är stolt över dig.
      about an hour ago · 

    • JAG; Alvedon botar allt.
      about an hour ago · 









    • NÅGON ANNAN NR 6: Alltså sjuksköterskan! Hahahaha! :D Du slår alla rekord med hästlängder! :D
      about an hour ago · 
    • NÅGON ANNAN NR 7  Sjuksköterskan - Så jävla bra!!! :´D
      38 minutes ago · 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar