måndag 12 december 2011

Fuckkeeper
















Det är ett synnerligen återkommande objekt i mina inlägg. Facebook.
Man får veta allt man vill och ganska ofta lite mer än man vill veta om allt och alla. Jag är inget undantag.
Vi delar allt mellan himmel och jord som fredagsmys, giftermål, skilsmässor, fyllor, duschningar, hat, middagsmenyer, kantareller, träningspass och arbetstider. Jag börjar liksom ledsna. Jag tänkte vi kunde gå steget längre, ta det till en ny nivå. Vi är uppenbarligen inte några blyga integritetstorskar. Vi är alla små mediehoror som tycker om att få många "gilla" på statusen och middagsbilderna. Jag kan börja;
"Hej allihopa jag heter Josefine och är en mediehora!"
I kör-"Hej Josefine!"

Jag är sjukt less på era middagsbilder så jag har gjort en liten app som jag önskar att ni vill använda;








FuckKeeper










 









About




FuckKeeper helps you track, measure and improve your fucking!





Det är ingen mening att ni kommer med invändningar som; "Det där är ju privat" eller "det där är ju pinsamt". Jag tycker det är minst lika pinsamt att lägga ut någon sönderstekt, balsamicokletig kyckling med jasmineris. Ett aktivt sexliv är väl mer att skryta med än att kunna slänga ihop en höna och koka ris? Kom igen då! Jag lovar att trycka "gilla". På heder och samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar