tisdag 13 december 2011

Det är inte bara Montazami som "slinker runt med dolfiner"

Jag tycker inte att det är konstigt att barn äter tvättmedel. Jag blir själv sugen, cherryblossom supersensation, liksom. Vem skulle inte vilja äta det?







Däremot tycker jag att det är jättekonstigt att vuxenleksaker ska se ut som djur.
 "Älskling, kan du hämta ett glas vatten, ta av dig kalsongerna och dra på den här vibrerande delfinen på din penis?" Ja, jag älskar djur. Hästar i synnerhet, men även delfiner och grisar(den renliga, intelligenta sorten, inte mansgrisar). Jag tycker att kaniner är lite tråkiga, men mysiga att ta på. Däremot så tror jag att jag har lite för nära till skratt för att kunna se min sängpartner med en vibrerande delfin runt penisroten. Det är en kvalificerad gissning, ett antagande. Jag kan ha fel. Jag hoppas att detta inlägg inte förstör någons sängkammarplaner. Eller att jag ger någon upprörda känslor. Djur har ju också känslor, så framförallt hoppas jag att delfinen inte känner sig kränkt, sårad eller ledsen i sitt lilla blå silikonhjärta.
Min pappa säger alltid; "Man kan inte säga hur något verkligen är förrän man har provat minst två gånger. Det är inte heller rätt att bedöma en människa förrän man har träffat dom minst fyra gånger och det kändes som tio gånger för mycket." Detta var företrädelsevis menat till maträtter och personer, men jag har tagit fasta på det. Jag är beredd att kompromissa. Jag är inte den som är den. Jag skulle kunna prova delfinen, men i ett mörkt rum med hög musik. Jag återkommer med en recension, eller kanske inte.

Bara en liten parantes. Bloggers rättstavningsprogram försöker få mig att ändra meningen;
"Älskling, kan du hämta ett glas vatten, ta av dig kalsongerna och dra på den här vibrerande delfinen på din penis" 
Till;
"Älskling, kan du hämta ett glas vatten, ta av dig kalsongerna och dra på den här vibrerande delfinen på din bebis"

Det är lika lite tvekan om att män har skapat Bloggers rättstavningsprogram som om att kvinnor har designat sexleksaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar