lördag 3 december 2011

Sjuksköterskor är sexigare än modeller.

Ja. På halloween. Vad är det egentligen med folk och halloween? Sverige blir till bredden fylld av medelsvenssons som klär ut sig till sina porrfilms alteregon.

För mig är Rudolf med röda mulen en fula ankunge-saga om en ren som inte såg ut som dom andra renarna på grund av hans röda näsa. En dag sa tomten till Rudolf att han skulle dra släden så att den skulle synas bättre. Han vann då respekt hos de andra renarna och blev en i gänget.














På halloween ändras hela "Rudolfkonceptet". Då handlar sagan om en tjej som såg ut som som alla dom andra tjejerna och därför inte fick chansen att ligga med tomten. Hon klädde då ut sig till en ren och hamnade i en nedåtgående respektkurva och fick, ja, fortfarande inte ligga med tomten, eller?




















På halloween ser sjuksköterskor ut såhär:













I verkligheten ser dom ut såhär:
För att annars kan man få multiresistenta bakterier och då får man aldrig ligga med tomten, inte ens med renarna faktiskt. Verkligheten är så mycket tråkigare än halloween.

1 kommentar:

  1. En söndagsmorgon (05.30) när jag är på väg till bussen sitter två ynglingar på busstorget.
    Y: "Hej!"
    Jag:Tyst. - jag är inte på humör att prata med överförfriskade ynglingar så dags
    Y "Hej!"
    Jag: Hej.
    Y: Vad gör du?
    Jag: Går.
    Y: Vart ska du?
    Jag: Till jobbet.
    Y: Hemtjänsten?
    Jag: Sjukhus
    Y: Sexigt!!
    Jag tänkte för en kort stund förklara för honom hur en ssk ser ut irl men ångrade mig, och så kom bussen, så han får fortsätta leva i tron om latex och kortkort.. *S*

    SvaraRadera