torsdag 1 mars 2012

Falling down

Har alltid tyckt att det är overkligt att människor kan mörda andra människor.
Inte längre.
Två timmar mixat med internetstrul, bortkopplingar och irriterande telefonsamtal med Sj´s kundtjänst. Detta som rosen på en tio timmars jobbnatt, har gett mig en helt ny synvinkel. Jag vill mosa ned tågbiljetten i halsen på kvinnan i andra änden av telefonluren.
Jag planerar att göra en film av detta. Jag ser scenariot och hör bakgrundstonerna "Du har 27 samtal före dig, du har 27 samtal före dig, du har 27 samtal före dig". Filmen baserat på detta ska givetvis tituleras "Jag vet vad du gjorde för att behålla mig i telefonkö hela förra sommaren"

Någon som vet någon bra intensivkurs i "Anger management". Tips mottages tacksamt.

Ps att räkna till tio fungerade inte "En biljett i halsen, två biljetter i halsen, tre biljetter i halsen...."Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar