lördag 3 september 2011

Ensam (relativt) ung kvinna söker

En snäll kille. Snygg och rolig är inget hinder. Jag vill helst slippa långa skogspromenader. Jag är inte rökfri och definitivt inte nykterist.


Jag gillar raka rör. Det behöver inte vara så mycket krusiduller. På det bara!
Länk. Kille nr 1
Jag gillar killar som duschar
Länk. Kille nr 2
Jag är relativt olydig, men sjukt bra på att dammsuga i högklackat, för då har jag något att stödja mig på.
Länk. Kille nr 3 

Allvarligt alltså. Jag är körd. Rökt. Utlämnad att leva i ensamhet. Eller vid närmare eftertanke tror jag att jag ska lägga in en egen annons på en amerikansk hemsida;

Howdy strangers!
I´m a girl. I´m looking for marriage. The person i´m looking for is an old man, at least millionare, billionair, but preferently quadrillionnair.  Severe cardiac,vascular or respiratory disease is not a problem. I want to live with you in your penthouse in NYC, if you just have a beachhouse in Santa monica, santa cruz or some fucking santa, it´s ok as well. Im looking forward to se you, marry you and make your last three months on earth unforgetable! Best regards miss Josefine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar