söndag 18 september 2011

Jag fattar inte...

...hur man tyder ett EKG. Vad faan, allt ser ut som AVblock fast det tydligen är sinusrytm.


...hur folk orkar skriva att dom duschar på facebook. Vem faan bryr sig liksom? Såvida det inte är en inbjudan, typ"Jag ska duscha, vem är på?"


...att Flen inte ligger i Skåne.


...att jag inte har mer läsare än Kissie?År det för att hon är smalare än mig?Eller roligare. Typ"Nu håller jag på att klä på mig och sådär. Ska åka till min pojkvän strax, ska handla lite gott på vägen dit också! Blir naturgodis, redbull light och lite annat. Löjrom, ååh så gott.. Sen också träningskläder, imorgonbitti ska vi ut och springa, hurtigt va? ;)


...att jag inte är gift eller åtminstonde tillsammans. Jag tycker att jag är helt grym. Inser i skrivande stund att det kanske är därför...


...att man ska behöva jobba 39 timmar i veckan eller mer för att få ihop en lön som nästan går att leva på.


...att jag inte går och lägger mig istället för att vara bitter på Blogger?


Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar