fredag 17 februari 2012

Farmville

Jag bor där. I verklighetens Farmville.

Om jag ska få mina galler till hästarnas fönster svetsade måste jag gå till grannen och låna socker för att kunna baka en kaka till han som ska laga dem, sen måste han som lagar dem ge en flaska whisky till sin chef för att han ska få låna svetsen. Han som fått flaskan måste sen dela den med sin granne som i sin tur blir packad och kör ner den andra grannens staket med sin snöslunga. Han får då anlita en kompis som är snickare för att kunna laga staketet. Pengarna till en ny snöslunga får han låna av sin mamma mot att han kaklar hennes badrum.

I skrivande stund är jag dock mer sugen på att vara en del av Bubble witch saga. Jag vill skjuta ned alla uppblåsta megalomaner som tror sig vara lite viktigare än alla andra.
Pang! Du är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar