lördag 22 oktober 2011

Tjejsur?

Vad är det med killar och inte förstå? Alltså, bara för att jag verkar ogilla dig så har jag inte PMS. Jag ogillar dig alla veckor i månaden och varken mer eller mindre just den veckan. Det är alltså ett stadigt, kontinuerligt ogillande. Anledningen till att du märker av det bara vid ett tillfälle i månaden är för att du är kille och därför inte begåvats med samma känsla som kvinnor att känna av sinnesstämningar. Jag har inte mens bara för att jag säger att jag inte vill ligga med dig. Jag är inte vegetarian, jag kan ha sex med mens. Jag säger antagligen att jag inte vill ligga med dig för att jag är trött, på jobbet eller på dig.
Ikväll älskling, så ska jag på tjejmiddag och nej, du får inte följa. Därför har jag sänkt min humor till din nivå; Här älskling! Tugga och var glad. Din alldeles egna tjejmiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar