fredag 28 oktober 2011

Hästar är fina-på smörgås.

Den som tycker att subaru impreza är cool för att den går från 0-100 på 6,5 sekunder, den borde börja med hästar för där kan det gå dubbelt så fort...och riktigt illa dessutom.
Alltså, jag gillar mina ben. Dom är snygga för att jag har små knän, fina muskler på vaderna och smala vrister. Jag tycker också att min rumpa är helt godkänd, rund och go, sittandes på en bra höjd. Dessa två attribut berövades jag igår (på under 6,5 sekunder). Min söta, brunbrända rumpa har blivit en ond, smurffärgad koloss. Min nätta högervrist har flytit ihop med vad, knä och lår till en oformlig massa utan någonsomhelst funktion,  förutom att göra ont.

Sökes; Städerska/kock/psykolog/beridare. Finnes; Stökigt hem innehållandes mentalt och fysiskt utmanad kvinna i mittersta medelåldern och tre hästar som behöver motion. Betalning sker med värktabletter alt. vin. Svar till:
jagtyckersåjävlasyndommigsjälvattjagvillbitchslappamigsjälviansiktet@hotmail.com


2 kommentarer:

  1. Det ser ut att göra ont det där!Och som fd hemtjänst/vårdbiträde så ställer jag gärna upp! Jag är van vid gnälliga kärringar som tycker synd om sig själva :)

    SvaraRadera
  2. Aj,aj....det där ser ONT ut!!!
    =(

    SvaraRadera