söndag 27 november 2011

Florence Nightingale vänstrar som medium.

En helt vanlig Facebook konversation. Och ja, sjuksköterskor använder sina medicinska färdigheter till annat än att bota och lindra patienter. Hur tror ni annars vi skulle gå runt på landstingets månadsbidrag om vi inte extraknäckte? Frågor på det?

  • 37 minutes ago

    • varför är du vaken?
  • 31 minutes ago

    • Hur ser du det??????
  • 23 minutes ago

    • Två alternativ på den frågan; Jag ser att du kommenterar på andras statusar och är på chaten eller jag känner det i min analflik för att jag är rectumsynsk...vad annars?
  • 9 minutes ago

    • Ok, jag visste inte att du hade den aktiverad. Vad skönt då vet jag det!!!
  • a few seconds ago
    Aktiverad analflik eller facebookchat?
    • Jag sov, men det började köra och skava så inåt helvete, den liksom skriker" Jag är ingen vanlig hemorojd! Jag är en övernaturlig hemorojd! Jag vet att B är på Fejjan!....ungefär så var det. Jag saknar dig och älskar dig (det var det jag som sa och inte hemorojden). Puss och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar