tisdag 8 november 2011

Vem faan krympte mina byxor, vem!?

Det går ju att använda ett par byxor ett bra tag efter att man har vuxit ur dom. Eftersom dom flesta av mina byxor till en början är gjord för att bäras över höfterna eller lägre, så drar jag dom bara högre och högre upp allteftersom dom krymper. Nu har jag hoppat på kryckor ett tag och det innebär väldigt mycket mindre träning. Det innebär också motsatt; väldigt mycket mera ätning. Först äter jag för att jag är hungrig, sen äter jag för att det finns kvar, sen äter jag för att jag har tråkigt, sen äter jag för att det är synd om mig, sen äter jag för att det är middag enligt sommartid och tillsist äter jag för att det är tid för middag enligt vintertid. Nu har det gått så långt att det bara är en tidsfråga innan jag kan sluta använda bh, med tanke på hur högt jag får dra upp byxorna för att kunna knäppa dem. Fuck LCHF, GI och viktväktarna. Det har jag gjort. HFHCHSLE. Highfat-highcarbs-highsugar-lowexercise. Passar fint när man har kryckor och är extremt uttråkad. En mild svullnad kan uppkomma över vissa kroppsdelar, men det är alldeles säkert gifter som drivs ur kroppen, eller nåt. Kom ihåg att det var jag som kom på det. Du är vad du äter, liksom. Vem faan vill vara en sparris instoppad i en urgröpt paprika, ugnsbakad på saltbädd? Jag är ett gelehallon, doppat i smör med strössel på. Vem skulle inte välja mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar