söndag 14 augusti 2011

Ärlighet varar längst, eller?

Att födas som tjej innebär ju lite en tjuvstart i livet. Jag menar, man är lite intelligentare, lite snyggare och oftast ganska mycket mer socialt begåvad. Det innebär tyvärr också en nackdel- att behöva köa för att kissa. Jag befann mig igår på lokal. En sådan dom säljer lakritsshots på. Jag drack några sådana, vilket automatiskt genererade en smärre förlust på omdömeskontot. Inte en stor sådan, men tillräckligt stor för att låta min urinblåsa tala och föra mig in på herrarnas toalett och därmed slippa köa. När jag väl var färdig öppnade jag dörren för att kliva ut. Där stod det, inte helt otippat, en man och nyttjade pissoaren. Jag svängde runt och vände mig mot spegeln för att inte genera honom eftersom jag uppenbarligen befann mig på hans territorium. Detta resulterade endast i att vi fick ögonkontakt genom spegeln. Jag vet inte om det var en slump eller drift som fick min blick att falla, men där stod jag helt plötsligt och stirrade på hans penis genom spegeln. När jag kommer på mig själv och åter tittar upp, inser jag att han tittar mig förundrat rakt i ögonen. Jag känner att jag måste rädda situationen och säger det första som kommer upp i mitt huvud; "Ingen fara. Jag har sett sådana där förut, fast större". Min pappa brukar alltid säga att ärlighet varar längst, men jag undrar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar