måndag 15 augusti 2011

Vem tror du att du är?

En helt ocensurerad facebookchat, en helt vanlig Måndag. Inser att jag inte är en helt normal tjej.

Today
Jag-Jo, men hej!
Han-HALLÅ
kul hur mår du?
Jag-nu hann jag tänka en stund. Först undrade jag varför jag inte pratat med dig på länge, sen kom jag på varför. Jag är faan arg på dig.
=)
den gubben gjorde jag för att du inte skulle bli rädd
Han-ja ja, varför det då? det var ju du som flyttade ;-)
Jag-men det ska du vara, rädd alltså.
Han-ha ha
men du, vad händer då? dax att styra upp nått snart va!?
snygg profilbild, vad är det i glaset tro?
Jag-Hörde att du sagt att jag var efter dig och ville ligga med dig. Det finns inte ens med i min världsbild. Du har hybris. Men, men visst kan vi styra upp något....om du vågar.
Han-tror jag måste ringa dig!
Jag-Det är flytande syra i glaset som jag ska hälla på dig om du inte slutar fabulera och fantisera.
Han-vaa??? ligga? hmmm!!
haha! mmmmm!!!!
jobbar du nu eller?
Jag-erkänn att du har saknat mig. Jag är inte bara den roligaste tjej du känner utan även en av dom absolut snyggaste OCH smartaste.
nej. jag jobbar inte
Han-det är klart du är! Jag ringer,
svara då!!!
Hallå! Svara då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar