onsdag 17 augusti 2011

Tunnhårig man med liten kuk och betalningsanmärkningar.

Att. den det berör på internets avdelning för riktad reklam.

Jag är en tjej med väldigt tjockt hår. Jag skulle kunna tappa två tredjedelar av mitt hår och fortfarande ha omöjligt tjockt hår. Jag har heller inte mjäll. Jag använder Barnängens schampoo och är fullt nöjd med det. Anser därför inte att Regaine, mjällschampoo eller en hårtransplantation skulle gagna mig i nuläget. Jag har inga betalningsanmärkningar. Jag har heller inget lån och vet inte riktigt vad jag skulle kunna tänkas låna till, iallafall inte med 18% ränta. Jag har ingen penis, men är fullkomligt säker på att om jag var man och hade en penis modell mindre skulle jag hellre lära mig använda den än förlänga den. Jag har även en massa vänner. Det gör att mitt behov av "Beautiful russian ladies" inte är helt påtagligt i nuläget.
Det är lätt att man slinter på tangentbordet så jag tror att den det berör bör ha en liknande mailadress som mig. Eftersom jag har trollet1977@hotmail.com tänker jag att det skulle kunna vara maniövremedelåldernfrånskildochlämnadmedstoraskulderpåhusetiförortenlikastortpeniskomplexsomtunnhårig@hotmail.com. Prova den istället. Tack på förhand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar